Çok şükür kendime verdiğim sözleri tutmak nasip oldu ve öğrencilere kitap desteğinde bulunabildiğimiz platformumuzda çok ciddi başarılara imza atabiliyoruz.

Beni de mutlu eden gençlerle bir arada olmak, sohbet etmek, vakit geçirmek… İmkanlarımız el verdikçe kitap dağıtmayı çok seviyor ve huzur buluyorum. Elhamdulillah… Forumdan 2 kardeşim yazmıştı. Onlara da bu hafta kitaplarını ulaştıracağız İnşallah