Merhaba android telefonumdan iphone 13 telefonuma verilerimi taşımak istiyorum iosa taşı uygulamasını indirdim ancak bir kod talep ediliyor ben iosu kurulumunu yaptım ancak koda erişmek için ne yapmam gerekiyor? Ayarlarda her hangi bir uygulamalar ve veriler gibi kategori göremedim