OzanalpKR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır değilim ne işe yarıyor acaba
Youtube, sosyal medya reklam kazançları için vergi istisnası var. Vergi dairesine başvuru yapıyorsunuz istisna belgesi alıyorsunuz sonra o belge ile banka hesabı açtırıyorsunuz ödemelerinizi o hesaba alıyorsunuz otomatik olarak para girdiğinde yüzde 15 vergi kesintisi yapılıyor ve verginizi ödemiş oluyorsunuz. Fakat istisna sistemine girdiğinizde bağkur sigortalı olursunuz ve her ay prim borcu işlenir.

Bu sistemde değilseniz bu kesinti sizinle ilgili bir vergi ödemesi değildir adsense taraflı bir vergi kesintisi olabilir bu durumda bu tutarı kendi açınızdan vergilendirmemiş oluyorsunuz.

Detaylı bilgi şu konuda var;

https://www.r10.net/bilisim-hukuku/3...vergi9989.html