benım bankaya borcum var toplasanız 35k yada 40k tek korkum eve ıcraa vs gelırmı odeme yapıyorum ama bıraz aksatmalı oluyor 1 ay sonra 2 sını aynı anda oduyorum sonra 1 ay daha aksıyor vs ınsanın korkusu sadece ıcra korkusu