Ücretsiz blog sade lisanslı tema lazım acaba yardımcı olan çıkarmı? Zor durumdayım bir projem için free tema kullanmak istemedim lütfen katkınız olsun hocam elinizde duran temayı iletin hemencik kurim wallahi ödeme yapacak durumum yok yeni işe girdim hayatım inişli çıkışlı tutunmaya çalışıyorum pes etmek istemiyorum.

Lütfen dilencilik olarak algıyanlardan özür dilerim durumumu belli etmek istedim son paramın bir kısmını host ve domaine verdim kurulum yaptım lakin hiç lisanslı temam veya temiz bir temam olmadı ücretsizleri kullanmak istemiyorum tşk ederim iyiki varsınız iyiki varsın r10 net. iyi geceler iyi çalışmalar.


arayışım türkçe blog siteme sade mobil ve masaüstü uyumlu tema.