dijitalkaptan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kelebekler vadisini istila eden iki ayaklı canlılar çöplerini uçuruma atarak adeta kelebeklere meydan okuyorlar.

nasıl bir toplumuz çöpü çöpe atmayı beceremiyoruz. tanıtmayın hiç bir yeri içine etmekten başka bir işe yaradıkları yok .

Kimse üzerine alınmasın lütfen.
Haklısınız kesinlikle çok bilinçsiz bir halk ve turist'den dolayı oluyor maalesef çoğu destinasyon bu sorunlarla sıkıntı yaşıyor.