main çarı var ama arada sizi de kasıyo gibi anladım ben
daha iyi anlatılamazdı heralde aksjdhajsd
Bence de bu şekilde, seni kaybetmek isteimyor ara ara seni yokluyor.
bence şöyle yap o da senden iyice soğusun. Konuşurken Kardeş Payı dizisindeki mafyaların hitapları gibi konuş, diziyi izledin mi bilmiyorum ama hitaplar hep farklıydı.
mesela konuşurken kıza "iyi kaptan senden naber" de. sonra "sağol babuş idare eder" de. başka zaman "eyvallah hacı" falan diye böyle hitaplar kullan.. kesinlikle soğur diye düşünüyorum ve bir daha yazmaz, yazarsa da hep aynı taktiği yap kırmak istemiyosan