RakipsizHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Wp rocket daha kolay geliyor bana. Bir ton ayarla uğraşmama gerek yok doküman çok sağlam destek çok sağlam. Tüm sunucular ile uyumlu. Litespeed diğer sunucularda etkili değil doküman yetersiz destek yok. Karar sizin.
Kurulum detaylı değil sanırım Wp-Rocket de bende tercih etmek istiyorum aslına bakılırsa.