Merhaba 7 ay önce tanıştığım birisi vardı, kızla gayet normal sohbet ediyorduk fakat sonrasında ben pek enerji alamadım ve sohbetimizi sonlandırdık, aylar sonra gecenin bir yarısı "Napıyosun" yazdı sonra gene konuşmaya başladık fakat kızdan hiç enerji alamıyorum sanki hep başka biriyle konuşuyor gibi hissediyordum, neyse sonra gene konuşmayı kestik ve dün gece tekrardan aylar sonra aşklı meşkli bir gönderi atmış bana instagram üzerinden, sanki dün hiç mesaj atmamış gibi bugün soğuk soğuk davranıyor, sizce amacı ne?
Hevesli de değilim düz sohbet etmeye çalışıyorum.
7 ayda 5-6 kez geri yazdı.
Derbeder berkin sevgilisi ela gibi davranıyor.
Ele geçiremediğini merak eder, ta ki onu da çözene kadar. Uzak durmaya devam, hep aklında olacaksın