Kesinlikle muhattap dahi olmayın. Sizi onemsemedigi belli. Bu muamelesi olan biriyle bir anlik gafletle sevgili olursaniz basiniza is acarsiniz. Demedi demeyin.

Örnek veriyorym yarin bi gun sevgili olursunuz ters bi seyiniz olur araniz bozulunca kirli çoraplarınızi doker

Ya da yakin iliskiniz olur, beni taciz etti diyip polise gider (aynisi arkadasimin basina geldi)