omerburakTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tek yapacak birşey var engelle geç değmiyor.

bugün 4 aydır o kadar çok emek verdiğim biri arkadaşı için bıraktı gitti. o da haklı böyle sevgi görmedi ne yapacağını bilmiyor yolu açık olsun.
Aynı durumu yaşadım ama yarın bir gün onu da bırakacak için rahat olsun bunlar mutlu olamaz