yaşı 20 altıysa ergenlikten çıkamamıştır. Üstüyse yedek tutup sadece zaman geçiriyordur. "öylesine takılmak" diyebiliriz
Olgunlaşamamış karşısındakine saygı göstermeyen birine neden zaman harcayacaksın ki engelle geç