MustafaKavaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sağlıklı bir yaşam demedim ki , mutlu bir yaşam için şeker şart. Ne kadar fazla şeker tüketilirse o kadar mutlu oluruz.

Doğru söyüyorsunuz.. Biraz daha şekerli kahvemi içip hareketsizliğe devam edeyim..