Operatörlerin roaming anlaşmaları 3-5 esim firması anlaştı diye bitirelemez, arada milyonluk anlaşmalar ve bu anlaşmaların açıkca neden sonlanabileceğini belirten sözleşmeler var, yani kimse istedi diye veya karar verdi diye bu anlaşmalardan kimse çekilmez.
Kesin bitirilebilir diye bir şey yok da, belki Avrupa Rekabet Kurumu, rekabet ortamı ihlal ediliyor diye iptal etmekle uyarı yapabilir.
Keşke yapılsa da biraz kendilerine çeki düzen verseler.
Kurallara hep biz uymayacak değiliz, bir kere de avrupa uymasın.