Bu firmalara çok güzel bir ayar çekilmesi gerekiyor 20 gb 1.000 dk 1000 sms paket için 600 fiyat çekiyorlar. Hayır birde yurtdışındakilerin kullanımları ile bizimki aynı sayılmıyor Türkiyede internet daha hızlı bitiyor maalesef ki o ayarı çekecek bir yer yok umarım rekabet kurumundan bir şey çıkar.
Her yerde çeteleşme var her sektörü birileri ele geçirmiş ve iyi hizmet vermiyor rekabette edilmiyor direkt kökünü kazıyorlar. Örneğin NetGSM, Uber, Paypal, Martı TAG, Spotify ve daha nicesi...