İnşallah kapanırlar. Rezillik rezillik.
Yani her taraftan saldırıyor adamlar . Bırakın rekat etsinler sizde edin. Ama olur mu bunlar şimdi çıkar derki , Bu firmalar Gavur paralarınızı Gavur a kaptırmayın Günaha girmeyin diye biz böyle yaptık der.
Artık bu ESIM uygulamalarını Bu ülke de kim yasakladıysa. Ben bilmiyorum. Bunlar benim Şahsi düşüncem.