Gecmişte Yaşadığım apartmanda intihar olayı olmuştu 1 ay eve gidemedim sizi cok iyi anlıyorum Ben olsaydım Karakola gider durumu anlatırdım eve polis cağırır tutanak tuttururdum ev sahibiyle mahkemelik olursak diye elinizde mahkemeye sunabileceginiz delil olur.