NSDevelopment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açtım hocam siz Türknetin kendi altyapısı olan yerde mi oturuyorsunuz? Yoksa TT altyapısı mı?

Bende de yarım saat civarı. Belki TT kaynaklı olabilir
TT altyapısı hocam