Hocam, ülkede tüketici hakkı diye bir şey yok, bir ürün alındıktan sonra, 1 ay içinde nasıl bozulabilir? Burda kullanıcı hatası falan fistan demeyin, alakası yok, garantiye yolluyorsun parçayı, adam incelemeden direkt geri gönderiyor kullanıcı hatası diyor.
Senin dediklerinin, çin çon alasını yapıyor, ama adamlar kaliteli yapıyor en azından.
Ben çok Milliyetçi bir insanım ama; yeni taşındım dünya borca girdim buna rağmen aldığım tüm ürünler yabancı asla türk malı almıyorum..
silivriye gitmemek için yorumu burada bitiriyorum.