O işler öyle değil.
Sen malını ucuzlatırsan kaynak, hammadde, işcilik vb. ucuzlatmak zorunda kalırsın. Bu da kalitesiz hammadde, memnuniyetsiz işçi vs. vs. demektir.
Bu "ucuz ürün", "ucuz işçilik" şuanki hükumetin politikası, o yüzden üreticiye birşey diyemiyorum.
Haa bunu fırsat bilip kötüye kullananda var ama genel hatlarıyla durum bundan ibaret.
Hocam, ülkede tüketici hakkı diye bir şey yok, bir ürün alındıktan sonra, 1 ay içinde nasıl bozulabilir? Burda kullanıcı hatası falan fistan demeyin, alakası yok, garantiye yolluyorsun parçayı, adam incelemeden direkt geri gönderiyor kullanıcı hatası diyor.
Senin dediklerinin, çin çon alasını yapıyor, ama adamlar kaliteli yapıyor en azından.