O işler öyle değil.

Sen malını ucuzlatırsan kaynak, hammadde, işcilik vb. ucuzlatmak zorunda kalırsın. Bu da kalitesiz hammadde, memnuniyetsiz işçi vs. vs. demektir.
Bu "ucuz ürün", "ucuz işçilik" şuanki hükumetin politikası, o yüzden üreticiye birşey diyemiyorum.

Haa bunu fırsat bilip kötüye kullananda var ama genel hatlarıyla durum bundan ibaret.