PRIMEPANEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Motorsiklet kullanıcısıyım, çantayı hep önden giyerim her açıdan daha sağlıklı oluyor tavsiye ederim.
Evet kesinlikle zaten omuz çantasıydı hemen çapraz bağlamaya geçtim 😁
ozgurmd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçmiş olsun hocam dışarısı için bu tip durumlarda biber gazı güzel eşlik edebilir veyahut Allah ne verdiyse dalacan yapacak birşey yok
Vallaha hocam tam gelselerdi kafalarında bir şeyler parçalayabilirdim

Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam tam olarak nasıl bağırdığınızı çok merak ettim
Hahahaha onu sorma hocam o anki stresle saçmalamış olabilirim Allahtan toplum da olayı anladığı için normal karşıladı