Merhabalar saygıdeğer forum üyeleri az önce İstanbul T5 hattında çok garip bir olay yaşadım. Balat durağında gelen 4 kişilik bir genç grubu yaşları 13-15 civarı gelip direk benim karşıma oturdular. Ardından aralarında gizli gizli benim çantamı çalma planı yapıyorlardı. Bir tanesi diyor ben çalarım sen oyalarsın felan ben bunları duydum bi tedirgin oldum hemen telefonumu da çantaya koydum ve sarıldım ardından hamle yapmaya başlayacakken toplum içinde sesli bir şekilde dikkat çekecek bir şekilde bağırdım 4 gençte hemen indi kaçtı. Planları duymasam şu an telefonumda dahil her şeyim onların elinde olabilirdi 😬