Bende de yoktu gittim müdürlüğe bir dilekçe verdim, Youtuber olmamında etkisiyle sanırım adamlar fiberi döşediler çok kısa süre içerisinde.
1000mbit kullanıyorum sorunsuz. Benim sayemde tüm mahalle çevre fibere kavuştu
nereye verdiniz hocam nasıl talep açabilirim ben acaba