Bu uygulamayı kullanırsanız aracı kiralamadan önce her şeyini çok dikkatli kontrol edin benim başımada kadiköyde akşam vakti bir olay gelmişti. Benden önce kiralayan vatandaş sağ arka lastiği patlatmış aracı arka lastiği göremeyeceğim bir yere çekmişti bende de küçük çocuk olduğu için çok bakamadım. Aracı hareket ettirdiğimde lastiğin patlak olduğunu fark edip hemen müsait bir yere çekip müşteri hizmetlerine durumu bildirdim. 15 dk bekleyin yetkili personel geliyor dendi 30 dk oldu gelen yok çocuk durmuyor ağlıyor durumu anlatıyoruz gelecekler ayrılmayın v.s 1.5 saat sonra aracı kilitleyip ayrılın dediler. Araç orda 1-2 gün kalmış park cezası kesilmiş bana yansıtılmaya çalışıldı itiraz ettim silindi. Ama en ufak bir olayda hemen sömürme peşindeler. Ceza kesiliyor üstüne hizmet bedeli koyup kiralayana yansıtıyorlar. Neyseki yurtdışına taşındımda kuruldum böyle saçma sapan firmalardan 😁