Tasarım gayet hoş gözüküyor ancak bazı js problemlerinden dolayı geç yükleme vs sorunları var svg olarak icon ekleyebilir yada fontawesome kullanabilirsiniz.
çok teşekkür ederim. Şuan boşluk döneminde olduğumuz için dediğiniz gibi site ile ilgileneceğiz.