CrawlArmy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Riske atar muhtemelen hesabı kapatırlar. O gelen tutarı sana verirler mi sanmam ama hesaptaki önceki tutarı alırsın diye umuyorum. Tabi hesaptaki önceki tutar içinde soruşturma yapalım derlerse geçmiş olsun.
Dediğim gibi gelen tutar çok önemli değil. İçerideki bakiyenin %10u bile değil.

Önceki tutarı almamız yüksekse eğer istenilen bilgilere erişemediğim yanıtını vereceğim. Gerçi 14 gün içerisinde cevap da vermemiz lazım da. Diğer tutarlar transferlerden değil alım satımdan olduğundan o tarafa yansımaz gibi geliyor bir taraftan da.