Seo_Smyrna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba. Belirli süre Mİ marka kullandık ve memnun kalmadık. Halı kullanıyorsanız atlamalı modellere bakabilirsiniz.
Mi yeni nesil ile zayıf kalıyor genel şikayet dediğiniz gibi atlama sorunu.
ceyda33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dyson 360 daha iyisi yok..
Hiç araştırmalarda denk gelmedim hocam bakacağım.
celalyesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu an gördüğüm kadarıyla düzgün paspas yapan bir model yok hocam. 1 cm paspas kaldırıyor ama halıya gelince ayaklar 1 cm gömülüyordur yine paspas halıya sürterek gezer. 3 yıldır robot süpürge kullanıyoruz. Haftada 2 3 kere robot geziyor tüm evi. Yatak odasını neredeyse hergün geziyor. Haftada 1 elimizle paspas yapıyoruz gayet temiz kalıyor. Kullandığımız modeller; Roborock q7 ve Roborock s5 max 2 cihazdan da gayet memnunuz.
Teşekkürler bilgilendirme için hocam. Bizim amacımızda genel temizlik yapsın zaten hafta sonu dip köşe yaparız mantığındayız. En azından misafir gelirse akşam iki tur atsın temizlesin işten sonra onunla uğraşmayalım birde diye düşünüyoruz