Ben bir kısmını bakkal arkadaşa bozdurdum %9 komisyon aldı. İnternet üzerinden herhangi birine kart bozdurmak çok riskli bana göre.
Limite göre 1 tane çeyrek altın, bir kaç tanıdık işletmede parça parça bozum yapılabilir.