24yasında Kamuda dümdüz memurum işim rahat şükür ancak bir miktar borcum var .Haftasonları ve haftaiçi 5den sonra çalışmayı düşündüm. Ama ne iş yapabileceğimi düşünüyorum bir şey bulamıyorum. Taksi düşündüm hiçbir bilgim yok veya bi kuyumcı atolyesi şantiyede gece bekcisi vs vs vs buralarda vasıfsız aylık 10-15-20bin kazanabileceğim ne iş yapabilirim veya kuryelik… tüm sektörleri düşünmekten öte gidemedim daha önce özel sektörde hiç çalışmadım bulunduğum şehirden dolayı internette ilan falanda bulamadım.. kısaca daha önce bi tecrübem olmadığı için iş nasıl bulcam onu bilmiyorum gidip bizzat dükkanlara falan mı sorayım yani bir şekilde kazanmam ek bir para.