AOK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence bırakmanızı tavsiye etmem.
Aslında her cihazdan kendinizi şartlayıp günlük her birincen 1 er adet açsanız yılda 2920 mail yapar.eski mail olarakta satıalbilir fiyatı 20 tl koysanız 58,500 TL yaklaşık 60 k tl çıkar.

Belki günlük 15 dk çalışarak gelecek yıl 1 haftalık tatil parası çıkar
hocam nasıl bırakmayı tavsiye etmiyoırsunuz ya bi açıp konuya bakarmısınz özellikle yazın imkanı yok satış yapamazsınız okullular basıyor piyasa 10sa 5e düşüyor 5liraya da saygısı olan yapmasın bi zahmet alıcı zaten burnu havada piyasanın altına verdigin halde bak öteki böyle böyle satıyor ondan alırım kozuyla konusuyor igrenc bi ambians var cidden ugrasılmaz

not: fresh mail için yazdım