Siz siz olsun, Ana kripto işlemleri yaptığınız hesaba hiç bir yerden ödeme almayın.
OKX kullanın ödeme alırken, Para gönderirken. Mexc kullanın. Binance'e 1 cent ne ödeme alın ne de ödeme gönderin.
Bende buna dikkaet etmiyordum çok fazla. Ama artık çok dikkat edeceğim.
Hatta bu konunun kısayolunu da masaüstüme alacağım. Bana hep hatırlatsın. Aklımda kalsın hep.