minimum 1000 tllik yakıt alımında oluyor hocam ama tam olarak nasıl oluyor bilmiyorum ben hesabıma 6 adet kod kullandım mesela gidip numaramı sorgulatıp 1200 tllik yakıt alınca bedavaya mı gelecek bilen arkadaşlar varsa söylerse sevinirim tam olarak mantığı bende anlayamadım