RainyDayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anlatamazsın başkan , anlatamazsın..
benim iki tarafla da derdim yok hocam, sadece ülkeyi tanımadan gitmemek lazım herşeyi kabul etmiş sayılırız çünkü, videodaki yakınmayı anlayamadım ben sadece.