Elhamdüllillah bende müslümanım sadece sizin gibi her şeye islamı alet etmiyorum, çünkü Din Allah ile kul arasında olur.
Sendemi müslümansın ,hangi gezegenin,marsın müslümanımı,müslüman Allahın emirlerine uyamıyorum diye sızlanan bir müslümana hakaret etmez
İbadet Allahla kul arasında olur evet
gencecik,bir kız,duygusallaşmış,yabancı memlekette,öyle anlamlar yükleyip gencecik kız üzerinden müslümanlara kin kusuyorsunuz