ba na bak,müslümanlara hadsizlik yapma burda,müslümanlara islama her türlü hadsizliği yapıyorsunuz konuşuyorsunuz,sonrada r10 yönetimide böyle ondan pek bişey demiyor diyor
Elhamdüllillah bende müslümanım sadece sizin gibi her şeye islamı alet etmiyorum, çünkü Din Allah ile kul arasında olur.