ahmetahmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sorun değil fayda elde etmek için yapmadım. emek vermişsiniz bizde 2 tık ile üye olunca bir şey kaybetmeyiz.
olsun içimden geldi hocam sağolun