Odeaweb ile 2019 da r10 üzerinden tanıştım ve hale kullanmaktayım. Gerek hizmet kaletisi olsun gerek müşteri ilişkileri olsun harika bir firma, sorununuz mu var problem mi yaşadınız anında çözen hatrı sayılır firmalardan, firmadan hizmet mi almak istiyorsunuz düşünmeden alabilirsiniz. Daha önce hiçbir firmaya özellikle geri bildirim yapma ihtiyacı duymamıştım ama 2019 dan beridir çalıştığım bu firmaya bir teşekkürü borç bilirim. Teşekkürler
@odeaweb;