Üyeliğin ikisi de kendisine ait olduğunu söylemedim. Yakınına da aitse kendi konusuna yazamayacağını ilettim.
Yeni üye, bilmiyor olabilir. Gerekli uyarıları da zaten yaptık. Kural herkese kural, içiniz rahat olsun.