@tolgasen; hocam, kullanıcı
Multi Üyelik ise doğrudan ikinci üyeliğinin ban yemesi ve de ana üyeliğinin da ceza alması gerekmiyor muydu? Konu hakkında önceki dönemler den gördüğüm kadarıyla bu durum böyle idi hocam, acaba kurallar da bir değişime mi gidildi.