Bu mesajların ikisi de size ait. Multi üyelik yasak. Tekrar kendi konularınıza yazarsanız iki üyeliğinizi de süresiz uzaklaştırmak zorunda kalırız.
Hocam multi üyelik yasak değil mi forumda yoksa ben mi yanlış biliyorum.
Ya da yukarıda yazdığınızı ben dahil bir çok arkadaş yanlış anladı.