Bu mesajların ikisi de size ait. Multi üyelik yasak. Tekrar kendi konularınıza yazarsanız iki üyeliğinizi de süresiz uzaklaştırmak zorunda kalırız.
Hem multi üyelik açtığı hem de manipülasyon denemesi yaptığı için zaten direkt süresiz banlanması gerekmiyor mu? Multi üyelik açmak bile başlı başına yasak değil mi?