AtomCmyLMz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Krizi fırsata mı çeviriyorsunuz hocam İhtiyacım yok benim şimdilik, teşekkür ederim. Ama bana ilk satışı yapan arkadaş da aynı bu şekilde yazmıştı. Sonra saat 11.00 gibi mesaj atıp geri dönüşü 2 gün sonra 21.00'da alıp, "her mesajınıza dönmek zorunda mıyım gördüm işte" şeklinde dönüş almıştım. Dilimin yandığı konulardan bir daha ticaret yapmayı planlamıyorum.
Yanlış kişilerle ticaret yapmissiniz şuan hali hazırda sattığım 100 müşterim vardır hepsi çok memnunlar geri dönüş hızımdan. İsterseniz tic puanlarına ve konu yorumlarıma bakabilirsiniz