Kriptoya 1 saniyemi bile harcamam. Teknoloji aşığı bir insan olarak söylüyorum kripto paralar amacından saptığından beridir zerre kadar ilgimi çekmiyor ve teknoloji değil kahvehanelerdeki kumar kâğıdı olarak görüyorum. Parası olanların at koşturduğu çöplükten ibaret. Tabi siz de haklısınız göz boyayarak teşvik etmek gerekir, b*klu denize ufak balıklar da lazım.