daha 2 hafta önce açık arttırmaya katılıp 2000 lira ödemeyen birinin "9 m 4 m gibi paralar Benim gözümde Para pek değil çünki Ben 0 dan buralara geldiysem Bundan sonraki 5 yıl da Daha fazlasını hayli hayli yaparım kendime güveniyorum. " lafı hiç gerçekçi gelmiyor.
TRİLYONER OLSAM YİNE ÖDEMEM

İyi karar vermişim ödememekle 👍