Hocalarım, anladım ve değerli yorumlarınız için teşekkür ederim. Ancak, bir de bağımsız üyeler yorum yapsa mükemmel olur. Deneyimlerini açıklasalar vesaire. Bu arada, bir çok firmayı değerlendiriyorum.