Enes59 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evett bitti şimdi elinde stok yapanlar kara kara düşünüyor onlardan satın alanlar da ne yapacaklarını bilmiyor forum kaos ortamına dönücek birazdan😁
benim numaraya tanımlı var onu kullanabilir miyiz