Olan alanlara oldu elinde kaldı kullanmayanların stokçular şimdi opeti basıp protesto ediyordur.😁
merasimz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ücretsiz aldığı kodu 80'e 100'e satan stokçu dostlara geçmiş olsun. 50 TL'den yapsaydınız muhtemelen elinizde stok diye bir şey kalmazdı