Üniversite mezuniyet törenin'de bu pankart ne alaka.
Her şeyin bir yeri var . Hristiyan yada yahudide kendi pankartını açsın madem.
Ben tepki göstermem ama kendi içimde eleştiririm o ayrı konu.
Olay sanki din değilde siyasi kavga çıkarma amaçlı yapılmış gibi duruyor , normal zamanlarda değiliz çünkü.
Din üzerinden o kadar çok mağduriyet çıkarma durumundasınız ki anlatamam , Alakasız yerde alakasız pankart açarsan tepkide alırsın eleştirilirsinde , hemen dinime saldırıyorlar moduna geçmekten vazgeçmeniz lazım.