Spotify yetkilisi: "Türkiyedeki faaliyetlerimizi geçici ya da kalıcı olarak sonlandırma ihtimalini değerlendiriyoruz."
Bir bu kalmıştı
Siz bunu nerede duymuştunuz ?
Dünden beri gitti mi diye bakıyorum ama kaynak var mı ?
Edit :
Tamam buldum:
https://www.donanimhaber.com/spotify...iriyor--193717